Afspraak maken
- Telefonisch van 8:00 t/m 10:00 uur: 0164-233490
Kies 1 voor spoedgevallen, bij levensbedreigende situatie bel 112. - Via MGN / online afspraak: niet geschikt voor spoedconsulten (zoals pijn op de borst, herseninfarct, verwardheid etc.). Voor spoedconsulten dient u ons telefonisch te bellen, de getrainde doktersassistenten doen dan een triage volgens de triagewijzer.
- Indien u wilt beeldbellen: dan graag eerst telefonisch aanvragen bij de assistente.
Voor medische vragen
- Via e-consult kunt u vragen aan de huisarts en andere medewerkers stellen. U kunt ook uw thuismetingen en foto’s (vaak huidafwijkingen) via e-consult aan ons doorgeven. We stimuleren iedereen aan om een MGN account aan te vragen, zo kunt u ook medische dossiers en laboratorium uitslag inzien.
Als u uw telefoonnummer (liefst 06 nummer) en email adres aan ons doorgeeft, kunnen we ook beleid en advies via MGN / e-consult naar u terugkoppelen.
E-consulten zijn niet geschikt voor spoedvragen.
Uw eConsultvraag wordt net zo vertrouwelijk en zorgvuldig behandeld als een gesprek via de telefoon of in de spreekkamer. Vaak dezelfde (werk)dag, maar streven binnen twee (werk)dagen wordt uw eConsult beantwoord. U kunt een eConsult aanvragen via MijnGezondheid.net - Telefonisch kunt u bellen, zie kopje spreekuur assistentes.
- We stimuleren de digitalisering: bij specialistische vragen doen huisartsen ook digitale consultatie met de specialisten van Bravis ziekenhuis. Verwijzingen gaan via het systeem ZorgDomein. Recent zijn we overgestapt naar huisartsentelefonie en in de toekomst gaan we Aurora teleQ inzetten om u beter van dienst te zijn. Dit houdt in dat de teksten op het bandje anders gaan klinken dan u gewend bent. Het is een moderne communicatieoplossing voor het automatisch beheer van patiëntencontacten, die zorgt voor gestroomlijnd communicatiestroom, het wordt overzichtelijker en efficiënter. Door de terugbelfunctie proberen we de telefoonstress tijdens de piekmomenten te reduceren bij de assistente. TeleQ heeft een integratie systeem waarbij we in de toekomst kunnen uitbreiden tot chat, spraak, sms, sensoren, triagediensten en medische dossiersysteem.
Let op: om een afspraak te maken dient u dit telefonisch tussen 8.00 en 10.00 uur met de assistente af te stemmen, hiervoor kan geen terugbelverzoek worden ingediend.
Herhaalrecepten
- Telefonisch, kies optie 2.
- Via MGN: ik raad iedereen aan om dit vaker te gebruiken. Alleen geschikt voor herhaalrecepten. Voor nieuwe recepten dient u telefonisch contact op te nemen met ons praktijk.