Wij stellen het op prijs wanneer u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. Hebt u een klacht of bent u minder tevreden laat het ons zo snel mogelijk weten. U kunt hiervoor gebruik maken van het klachtenformulier, welke terecht komt bij onze klachten coördinator. De klachten coördinator neemt zo snel als mogelijk contact met u op voor de verdere gang van zaken.
Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met de klachten coördinator en uw huisarts niet aan uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.